tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 honda s2000 ma zupełnie przeciętne wwartosci oporu - komentarz
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
 
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
Komentarze 11
Pokaż wszystkie komentarze
Autor: tdi 25.04.2015 09:53

honda s2000 ma zupełnie przeciętne wwartosci oporu aerodynamicznego na poziomie cx 0,34 jakos i powierzchnie czołowa tez ma przecietna jak przeciętny kompakt może mini itp. nie wiem dokałdnie ale sa to wartości zupełnie przeciętne jakich pełno na rynku http://ecomodder.com/wiki/index.php/Vehicle_Coefficient_of_Drag_List można sobie porównać skrzynie musza mieć odp dobrana niemoga mic takiej samej bo wówczas na 1 biegu s2000 by rowiała 120 km./h gdy taki turbiodisel 50 km/h i po prostu silnik o mocy 240 km i momencie 200 nm na wale przy optymalnie dobranej skrzyni zawsze będzie szybszy niż silnik o parametrach 150 km i 400 nm nawet na wale przy tez optymalnie dobranej skrzyni przy tej samej aerodynamice masie i kołach , jakbys zamontował silnik z cbr 600 rr o mocy 120 km do harleya który wcześniej miał silnik 1500 cc np. (nie wiem czy takie sa ,ale chodzi o przykład) i mocy 60 km z 2 razy większym momenetem albo 2,5 to przy odp dobranych zębatkach tak żeby z silnikiem cbr 600 rr krecił maxymalnie na każdym biegu te same predkosci to z silnikiem cbr 600 rr ten harley by miał dużo większe przyspieszenie i predkosc maxymalna ale wycie byłoby oczywiście straszne ;) non stop 10 tys obr/min plus .... na silniku 1500 cc o mocy 60 km i momencie 150 nm ten harley przyakdłowy by potrzebował jakiś 6 sekund na przyspeiszenie z 100 do 140 km/h z silnikiem cbr 600rr z optymalnie dobranymi przelzoeniami przyspeiszenie by wyniosło jakies 4 sekundy bądź mniej dawca robi to w 2,5 s ,bo ma nizsza mase i lepsza aerodynamikę .

Odpowiedz


Brak odpowiedzi do tego komentarza


Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    na górę